
Kurssi valaisee suomalaisten organisaatioiden henkistä haastetta innostua myynnistä.

Kurssi tiivistää erinomaisen henkilökohtaisen myyntisuorituksen ja sen johtamisen perusasiat nykytutkimustiedon valossa.

Kurssilla opitaan osallistamaan asiakkaita ja vuorovaikutustaktiikoita. Tavoitteena on suunnata myyntityö asiakaslähtöiseksi.

Kurssilla poraudutaan myyntityyleihin, myyntikammon kukistamiseen ja henkilöbrändin rakentamiseen.

Kurssi käy läpi liiketoimintamallin keskeiset päätökset ja tuote-, palvelu- ja projektiliiketoiminnan erot myynnin näkökulmasta.

Kurssi käsittelee innovatiivista myyntiä liiketoimintamallien muutostilanteessa.

Kurssi opettaa miten asiakas saadaan kiinnittämään huomiota hyötyihin, eikä vain hintaan.

Kurssi pyrkii antamaan konkreettisia keinoja ratkaisumyyntiin ja pari varoituksen sanaakin.

Kurssi tiivistää ihmismyyjän verkossa tapahtuvan henkilökohtaisen myynnin vielä kovin ohuet tutkimustulokset ja menetelmät.

Kurssi osoittaa, että moderni henkilökohtainen monikanavamyynti tarkoittaa usein perinteisten välineiden innovatiivista käyttöä.

This course will teach you recent analysis on how to grow companies and scale up marketing and sales operations.

Kurssilla tutustutaan Key Account Management-toimintaan.
Miten yhdistää asiakkuuden arvo ja arvo asiakkaalle? Asiakkuuden sidokset ja
niiden lujittaminen sekä asiakaskannattavuus koko asiakaskannassa sekä erilaisten
asiakkuuksien hoitokäytännöt. Minkälainen on avainasiakkuuksien määrittäminen
prosessina? Miten avainasiakkuudet valitaan?
